Szállítási feltételek

8999 Ft feletti vásárlás esetén a GLS-sel történő kiszállítás, a GLS csomagponton és a FOXPOST automatánál történő átvétel ingyenes!


Termékeink átvételére többfajta fizetési és szállítási mód választható:

GLS Futárszolgálat utánvét:

A www.babalesz.hu oldalon megrendelt termékeket a Natural Herbal Kft. (továbbiakban Kft) megbízott partnere, a GLS Hungary Kft. (továbbiakban GLS) szállítja házhoz Magyarország egész területén. A kiszállítási díj 8999 Ft alatti vásárlás esetén 990 Ft, 8999 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES.

A megrendelt terméket a GLS 1-5 munkanapon belül megkísérli házhoz szállítani a megadott szállítási címre. Az 5 munkanapon belüli szállítási határidő csak akkor érvényes, ha a megrendelő elérhető az általa megadott szállítási címen a szállítás napján.

A szállítási díj két kézbesítési kísérletet tesz lehetővé, amennyiben az első kézbesítés nem volt sikeres, a GLS futár írásos értesítőt hagy a címzettnél. Ha a címzett nem jelentkezik a GLS futárszolgálatnál, a futárszolgálat 5 napon belül még kétszer megkíséreli a csomag kikézbesítését. Ha egyik alkalommal sem sikerült a kézbesítés, akkor visszaszállítja a csomagot a  Natural Herbal Kft.-nek. Ebben az esetben ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

Csomagpont utánvét:

Lehetősége van a csomagot a GLS által megadott, országszerte működő GLS CsomagPontok valamelyikén átvenni. A megrendelés folyamán be tudja állítani, hogy mely GLS CsomagPonton kívánja átvenni csomagját. A GLS CsomagPontos átvétel díja 8999 Ft alatti vásárlás esetén 990 Ft, 8999 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES.

FOXPOST csomagautomata:

A FOXPOST egy új, egyszerű csomagátvételi lehetőség, amely bevásárlóközpontokban érhető el. A FOXPOST-os átvételi díj 8999 Ft alatti vásárlás esetén 790 Ft, 8999 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES. FOXPOST automatánál csak bankkártyával tud fizetni, készpénz fizetésre lehetőség nincs!

Bővebb információ: http://www.foxpost.hu/csomagatvetel-hogyan/

Postai utánvét:

A www.babalesz.hu oldalon megrendelt termékeket a Magyar Posta kézbesíti a rendelés leadását követő 5 munkanapon belül. A postai szállítás díja 14999 Ft alatti vásárlás esetén 1.490 Ft,  14999 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES. Amennyiben Ön nem tartózkodik a megadott szállítási címen a kézbesítés időpontjában, a postás értesítést hagy a csomagról, amit az értesítőn megjelölt postahivatalban tud átvenni.

Postán maradó:

A “Postán maradó” PostaPont szállítási mód esetén a rendelt csomagot nem házhoz viszik, hanem az ország szinte összes Postájának egyikébe, amelyet a vásárló választ ki a rendelés leadásának folyamán. Itt személyesen, a nyitvatartási időn belül vehető át a csomag, a feladástól számított 5 munkanapon belül. Postán a bankkártyás fizetés készpénz felvételnek minősül! Meghatalmazás nélkül csak az a személy veheti át a csomagot, akinek a nevére lett leadva a rendelés!

A “Postán maradó” szállítás díja 8999 Ft alatti vásárlás esetén 1190 Ft, 8999 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes.

Személyes átvétel telephelyünkön:

Megrendelt csomagját személyesen is átveheti budapesti telephelyünkön.
Címünk: 1116 Budapest, Fehérvári út 132-144. Bay Üzleti és Innovációs Park, földszint 4-es ajtó (a bejárat után jobbra kanyarodva).
Nyitva tartás: hétfőn: 8.00 – 18.00, kedden-szerdán-csütörtökön: 8.30 – 17.00, pénteken: 8.30 – 15:30.

Személyes átvétel esetén négyféle módon tud fizetni:

  1. Az online megrendelést követően online bankkártyás fizetési móddal átvétel előtt kiegyenlíti a termék árát.
  2. Az online megrendelést követően átutalással, az átvétel előtt kifizeti a megrendelt termékek árát.
  3. A telephelyünkön a rendelés átvételekor (adás-vétel) készpénzzel fizet.
  4. A telephelyünkön a rendelés átvételekor (adás-vétel) bankkártyával fizet.

Ügyfélszolgálatunkon a kialakult helyzethez igazodva igyekszünk mindent megtenni a Te egészségedért és a sajátunkért is. Lehetőleg #maradjotthon, és rendelj házhoz szállítással, 5000 Ft felett már ingyenesen szállítunk! Rendelésedet azonban továbbra is át tudod venni személyesen, ha sehogy máshogy nem tudod megoldani.
A legkisebb kockázat érdekében:

  • Lehetőleg érintős kártyával fizess, kerüljük a készpénz használatot!
  • Az ajtó túloldalán egy plexivel védett pulton tudod majd kolléganőnknél átvenni a rendelésed.
  • A munkavégzésünk helyét is folyamatosan fertőtlenítjük.

Bankkártyás fizetés:

Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a K&H Bank fizetőoldalára, és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik. A megrendelés véglegesítése után láthatja majd a linket, ahol online kiegyenlítheti rendelését bankkártyával, így a futárnak már nem kell fizetnie.

Bankkártyás fizetés során a következő típusú bankkártyákat használhatja: VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB.

A bankkártyás fizetés során a bankkártyáról leolvasható adatokat kell a K&H Bank fizetőoldalán megadnia, az alábbiak szerint:
1. kártyaszám (a kártya előlapján szereplő, 13-19 jegyű szám)
2. lejárati dátum (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám)
3. érvényesítési kód (a kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye)

A fizetés ezek után a fizetem gomb megnyomásával történik meg.

A kártyás vásárlás sikerességéhez szükséges, hogy:
Csak VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro vagy JCB kártyát használjon a fizetéshez.
A számláján legyen mindig a vásárlás értékének megfelelő fedezet.
Pontosan adja meg a kért kártyaadatokat.
Figyeljen arra, hogy kártyája ne legyen lejárva.
A fizetés csak a “Fizetem” ikonra történő kattintással indul el.

Bankkártyás fizetés esetén a Kft. ellenőrzi a vásárolt termékek ellenértékének a beérkezését és csak a pontos összeg beérkezése után kezdi meg a megrendelt termékek csomagolását és azok átadását GLS vagy a Magyar Posta részére, illetve készíti elő a telephelyen való átvételre. A Kft. az összeg beérkezését követően e-mailben értesíti a megrendelőt az online bankkártyás fizetés sikerességéről és az átvétel részleteiről.

Általános rendelkezések:

A Kft. a megrendelést követően a megadott e-mail címre visszaigazolja a megrendelést.

Megrendelő tudomásul veszi, hogy amennyiben a megrendelését a Kft. készlethiány vagy egyéb ok miatt nem tudja 3-5 munkanapon belül teljesíteni, erről tájékoztatja a Megrendelőt.

A Megrendelő az átvétel időpontjáig bármikor jogosult a megrendelését visszavonni.

Amennyiben a Megrendelő a csomag átvétele után szeretne a csomag tartalmát illetően panasszal élni, azt az átvételt követő 3 napon belül teheti meg írásban, a hello@babalesz.hu e-mail címre küldve.ű

Külföldön élek, ide is kérhetem a megrendelt csomagot?

Az Európai Unió területén belül GLS Futárszolgálattal megoldható a kiszállítás, ám ennek költsége mindig a vásárlót terheli (nincs ingyenes szállítási összeghatár). Aktuális középárfolyamon átszámítjuk az árat és a házhoz szállítási költséget is, ami környező országok esetében kb. 2000-3000 Ft. A csomagot minden esetben csak előrefizetés után tudjuk kézbesíteni. PayPal-lal való fizetés esetén a tranzakciós költség (a végösszeg 7%-a) a vásárlót terheli, amelyet előre, a végösszeggel együtt kell kifizetni. Ha a csomag visszakerül hozzánk sikertelen kézbesítés után, mert a címzett nem vette át, a szállítási költséget és tranzakciós költséget nem áll módunkban visszafizetni, csak a rendelt termékek vételárát. Az EU területén kívül nem szállítunk!

Kérjük, még VÁRJ, amíg ezt a zöld ikont látod! Ha most bezárod az oldalt, rendelésed sajnos nem kapjuk meg.