Tanácsok FÉRFIAKNAK: erre van szüksége testednek, hogy növeld esélyeid a sikeres baba-projektre!

Nem csak a leendő édesanyának szükséges felkészítenie és formába hoznia testét: a férfiak táplálkozási és életmódbeli szokásain ugyanúgy rengeteg múlhat! Összegyűjtöttük a legfontosabb tanácsokat, amelyeket megfogadva nagy lépést tehetsz azért, hogy megfoganjon szerelmetek gyümölcse!

Változatos étrend

A kiegyensúlyozott, változatos étrend férfiak esetén is ugyanúgy fontos, mint nőknél. Figyelj arra, hogy az elfogyasztott ételek között minden nap szerepeljen:
– teljes kiőrlésű, magas keményítő tartalmú élelmiszer
– fehérje (csirke, hal, hüvelyes zöldségek)
– tejtermékek (joghurt, tej, kefir)
– zöldségek és gyümölcsök egyaránt, legalább napi 2-3 alkalommal

Legfontosabb vitaminok és ásványi anyagok

Az általános férfi egészség és az egészséges spermiumok számára a legfontosabbak a következők:

Szelén

Mind a tesztoszteron-termeléshez, mind a spermiumok előállításához szükséges. Utóbbihoz olyannyira nélkülözhetetlen, hogy egy férfi szervezetében található összes szelén fele a herékben és a szaporítószervekben található.
Természetes forrásai: osztriga, tengeri hal, napraforgómag, teljes kiőrlésű gabonafélék, belsőségek (pl. máj), brazil dió.

Cink

A termékenység számos kulcsfontosságú területén elengedhetetlen, így az egészséges hormonháztartásban, a spermiumok egészséges fejlődésében és azok aktivitásában, de még a megfelelő libidó fenntartásában is.
Természetes forrásai: tojás, dió, tökmag, osztriga, spenót.

D3-vitamin

Zsírban oldódó vitamin, ami a hormontermeléshez szükséges. Ha nincs elegendő alapanyag a hormontermeléshez, akkor az alacsony hormonszint olyan zavarokhoz vezet, mint a sterilitás (de nőknél is vezethet meddőséghez). Számos párnak segítségére volt egy intenzív D3-vitamin kúra, hogy a régóta tartó próbálkozást végre eredmény koronázza.
Természetes forrásai: a napfény (ennek hatására képződik testünkben) mellett csukamájolaj, nyers makréla, nyers vagy grillezett lazac, tojássárgája.

Antioxidánsok

Az antioxidánsok képesek felvenni a harcot a sejtmembránok károsításáért és így a spermák minőségének romlásáért is felelős szabadgyökökkel. Antioxidáns hatású vitaminok közé tartozik a C- és E-vitamin, valamint a béta-karotin.

Arginin

Aminosav, amely a spermaképzéshez szükséges, rendszeres pótlása javítja a spermaszámot, minőséget és motilitást egyaránt.
Természetes forrásai: lazac, spenót, sajt, túró, tejsavó.

Súlyos kérdés

Férfiak esetében is rontja a spermák minőségét a túlzott soványság és az elhízás egyaránt. Az egészségestől eltérő testsúly hatására felborul a hormon-egyensúly, ami a spermiumok minőségét jelentősen rontja. Túlsúly esetén a herékben megnövekedett testhőmérséklet is tovább ronthat az esélyeken. Ha ez a helyzet áll fenn, akkor a változatos táplálkozás mellett mindenképp szükséges kiemelt figyelmet fordítani a testmozgásra és a megfelelő rostbevitelre is.

Alkohol és dohány

Ahogy a hölgyek esetén, úgy ez esetben is a mértéktartás a fontos – már ami az alkoholt illeti. A dohányzás még a legkisebb mértékben sem megengedhető, mert jelentősen rontja a spermiumok számát és minőségét is. Az alkalmi alkoholfogyasztás nem tilos, de a rendszeres, túlzott mértékű szeszes ital fogyasztás súlygyarapodást is okozhat és szintén felboríthatja a hormon-egyensúlyt.

 

Olvassátok el azt is, milyen életmód-tanácsokat írtunk össze a hölgyeknek testük felkészítésére a sikeres baba-projekthez.


TERMÉKAJÁNLÓ

ProCreation férfiaknak
Termékenység természetesen, férfiaknak! Vitaminok és gyógynövény-kivonatok, összesen 48 speciális összetevő az egészséges spermaszámért és spermaaktivitásért. Komplex termék a férfi termékenység támogatására.

IDE KATTINTVA MINDENT MEGTUDHATSZ A TERMÉKRŐL!

Tetszett a cikk? Tudd meg elsőként, ha új bejegyzés kerül fel az oldalra! Állítsd be cikk-értesítőt magadnak itt.

Feliratkozom!

Hozzászólások